dimecres, 12 de maig del 2010

A LA TEVA PEL/ EN TUS ZAPATOS...



Data:
maig 2010


Exercici
M'imagino que tinc 14, 15, 16, 17 anys...
El professor ens ha dit que demà ens faran una xerrada sobre literatura digital...
Què faig? GOOGLE, YOU TUBE...


QUÈ TROBO?




Objectiu:


No podem ometre les troballes amb què es troben els possibles estudiants.
Valorar i comentar les seves troballes, també vol dir fer-los partíceps de la seva educació.


Evidentment, seria genial que en primer lloc només es posicionessin pàgines de gran qualitat educativa/explicativa, però això no està a les nostres mans i de tot se'n pot treure suc.


Així, la idea serà treure partir dels primers enllaços i, partint d'aquí, mirar d'anar més enllà:  comentar, criticar, qüestionar, etc., fent que, de mica en mica, els alumnes tinguin el criteri suficient per discriminar les informacions més pertinents, o que més els convencen, i construir-se, així, la seva opinió personal i ben fonamentada.


Comencem?